گزارش تصويري اختصاصی از نمايشگاه سازمانهاي مردم نهاد در جشنواره ملي اتفاق

گزارش تصويري "نمايشگاه سازمانهاي مردم نهاد در جشنواره ملي اتفاق " حاوي تصاوير حضور انجمن رايحه سبز یکی از 5 تشكل برتر راه يافته مرحله كشوري- حضور سازمان مردم نهاد استان يزد- به نام هاي:انجمن مدیران ایران، انجمن همکلاسی آسمانی، موسسه ریحانه، موسسه شهیدان اهل قلم، انجمن آسمان کویر، موسسه بهشت، کانون اندیشه مطهر مي باشد.

همچنين تصاويري از افتتاحيه و اختتاميه و حضور مسولين كشوري سازمان ملي جوان در غرفه استان يزد و حضور استان سازمانهاي مردم نهاد برگزيده يزد به ديدگان شما سپرده مي شود.

گزارشی از حضور انجمن رايحه سبز در جشنواره ملی اتفاق
به گزارش روابط عمومي انجمن رايحه سبز- انجمن رايحه سبزبه عنوان یکی از تشکل های مردم نهاد برتر کشور به مرحله پایانی جشنواره ملی اتفاق راه یافت و طی این مرحله نیز در جمع 15 تشکل برتر ایران در شاخص طراحی و راه اندازی وب سایت اینترنتی قرار گرفت.
در این جشنواره که روزهای 17 و 18 مرداد ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، 110 سازمان مردم نهاد برتر کشور حضور داشتند و گزارشی از اقدامات خود را در معرض دید مسئولان کشوری و سایر تشکل های مردم نهاد قرار دادند. این 110 سمن از بین 3800 تشکل مردم نهاد جوانان کشور انتخاب و به مرحله پایانی جشنواره رسیدند.
در نخستین روز برپایی جشنواره،"دکتر عصارنیا" معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان طی دیداری از غرفه انجمن رايحه سبز، با فعالیت های این مجموعه مردمی آشنا شدند.
در روز اول نمایشگاه، "حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری" مشاور رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان ملی جوانان از غرفه انجمن بازدید کردند. در این دیدار"حجت الاسلام حاج علی اکبری" بخش های مختلف فعاليتها انجمن آشنا شدند در ادامه، مدير انجمن رايحه سبز با خیرمقدم و تشکر از حضور وی در غرفه انجمن، گزارشی اجمالی از فعالیت های 7 سال گذشته این تشکل مردم نهاد را ارائه نمود.
رياست سابق سازمان جوانان بر دفتر يادبود انجمن نوشتند: هو الجواد -حضور با طراوت و مؤثر در عرصه هاي علمي و پژوهشي آنهم با تكيه بر كوشش و توان جواني را مي توان در انجمن رايحه سبز ديد.
بويژه آنكه محيط پويش عزيزان دارالعباده يزد است كه نشان از تمدن هاي ايران زمين است. موفق باشيد .
در روز دوم و پایانی جشنواره که با حضور " مهندس هاشمی ثمره" دستیار ارشد رئیس جمهور، "جناب آقای مهندس بذرپاش" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان و "حجت الاسلام حاج علی اکبری" مشاور رئیس جمهور در امور جوانان همراه بود، مراسم اختتامیه در محل سالن اجلاس سران و با حضور نمایندگان 110 تشکل برتر کشور برگزار شد. قبل از این مراسم "عادل عابدي نژاد" مديركل برنامه ريزي سازمان ملي جوانان از غرفه و فعاليتها انجمن بازديد نمودند.
طی دو روز برپایی نمایشگاه علاوه بر مسئولین دولتی، جوانان منتخب سی استان کشور از برنامه های انجمن رايحه سبز در 7 سال گذشته آگاهی یافتند. پایگاه اطلاع رسانی انجمن رايحه سبز به آدرس www.1yazd.com در زيمنه مقالات آموزشي و فرهنگي فناوري اطلاعات فعاليت مي نمايد.
گزارش فعالیت های بخش فرهنگسازي فناوري اطلاعات، توانمندسازي شاخص در بعد ملي و همایش های انجمن و دیگر موضوعات تخصصی این سمن مورد توجه بسیاری دیگر از تشکل های غیر دولتی قرار گرفت به گونه ای که علاوه بر تقدیر و تشکر از این اقدامات، خواستار ارتباط بیشتر با انجمن رايحه سبز و استفاده از تجربیات ارزنده این تشکل شدند.

 

برای دیدن تصاویر بزرگتر کلیک کنید .

 





یزدفردا



 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا